نوید دانایی خبرداد:
به گزارش تابناک سمنان: نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه دو پروژه بیمارستان سوختگی و سرطان در سمنان افتتاح می‌شود، گفت: اتمام و بهره‌برداری از این پروژه‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
کد خبر: ۸۶۳۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲ 17 June 2020

جذب سفیران سلامت سمنان در قالب طرح هر خانه یک پایگاه سلامت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه بررسی روند پیشرفت دو ابر پروژه سوختگی و سرطان به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان اظهار داشت: اتمام و بهره‌برداری از دو ابر پروژه احداث بیمارستان سوختگی و سرطان در این منطقه از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی با تأکید بر اینکه درمجموع دو پروژه احداث بیمارستان سوختگی و سرطان حدود ۶۰ درصد پیشرفت داشته است، تصریح کرد: پروژه مرکز درمانی سوختگی با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی و پروژه مرکز درمانی سرطان با ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

نوید دانایی بابیان اینکه در این استان بیمارستان سوختگی و سرطان وجود ندارد، افزود: با تجهیز و بهره‌برداری از این دو مرکز درمانی می‌توان خدمات درخور مردم استان سمنان و منطقه و زائران حرم رضوی ارائه کرد.

دانایی با اشاره به اینکه تأمین منابع مالی برای تکمیل این پروژه‌ها در اولویت قرار دارد، تأکید کرد: با تأمین این منابع پروژه‌ها در سال جاری تکمیل و تجهیز و بهره‌برداری می‌شوند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار